söndag 13 juli 2014

Happiness

De senaste månaderna har jag haft tankarna annanstans än på bloggen. Jag har inte haft tid, även om de senaste veckorna säkerligen skulle ha varit värda att blogg om många gånger. Får se hur det blir i fortsättningen. Kanske blir det mera bloggande, eller så kanske det blir en paus. Sommaren har ju varit minst sagt händelserik. Jo, jag har gift mig. Fått ett nytt efternamn. Fått en stor ny färggrann familj. Blivit sambo och fru. Härligt, spännande och ganska tidskrävande. Jag kunde inte vara lyckligare.

Här är några bilder från sommaren hittills. De riktiga bröllopsbilderna kommer eventuellt i ett senare skede.

Midsommaren i Bromarv.







En sväng till underbara Tallinn.





En förhandsglimt av bröllopsbilderna.



Solig trippeldejtsdag på Sveaborg.



Farmors vackra begravning.



Nästa vecka styr kosan söderut, så efter den första halvan med förberedelsestress och den senaste veckan med flyttstress, ska det bli skönt med lite miljöombyte.

PS. Om någon vet hur man byter hemsidans adress här på blogger, får man gärna tipsa mig! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar