måndag 3 september 2012

Streetparty

För tillfället är det regndropparna som har streetparty men igår vad jag med på Filas, vilket var väldigt mycket trevligare. Gratis våfflor och sköna soffor. Lite duggregn men det gör inte så mycket när man har trevligt sällskap och varma kläder.



Många trevliga typer, både nya som gamla, vågade sig med på höstens Kickoff eller tog en sväng in i Fila efteråt.

Idag körde vecka 36 igång med buller och bång. Mycket planering och fixande inför kommande friluftsdagen och andra dagar. Svampsångerna får nästan väggarna att spricka när 40 elever sjunger för full hals.

Har märkt med mig själv att jag nu under mitt andra arbetsår åtminstone tycks ha utvecklats på en punkt. Jag har blivit mycket bättre på att jobba (eller låta eleverna jobba) kreativt och spontant med olika texter. Eleverna diggar och jag också. Mera sånt.

T körde också igång med sin första dag som universitetsstuderande. Lycka till älskling!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar