söndag 5 januari 2014

Ett kvarts sekel

Igår blev jag faktiskt ett kvarts sekel gammal. 25 år. Svårt att förstå. Fast jag väl nog hunnit med en hel del på 25 år känner jag mig nog absolut mera som en 20-åring än som en 30-åring. Då jag var 15 hade jag många mål som jag skulle ha uppfyllda innan vissa åldrar. Vissa av dem har jag väl lyckats med, medan andra skjutits på lite.

Att fylla 25 var ju nog inte så farligt trots allt. Inte när man har världens finaste fästman och familj(er) som uppvaktar och överraskar. Började dagen med mysig överraskningsbrunch med hela gänget på Kiila. Fick fantastiska presenter som jag kommer att ha stor glädje och nytta av under det spännande året som kommer. Ni som följer med bloggen kommer säkerligen också att ha glädje av den största av dem.



Mitt år som 24 var det roligaste men också ett av de mest utmanande och stressiga. Hann uppleva massor, resa till två för mig nya kontinenter och förlova mig. Under året som 25 fortsätter äventyren. Kanske jag ska försöka blogga lite mera regelbundet också.

Många bloggar nu om nyårslöften som de avgett eller avstått från att avge. Själv har jag inte avgett några löften men köpte mig en egen present som förhoppningsvis ska få mig att röra på mig lite mera och komma i bättre form. Lovar ingenting men vill nog, för om ett halvt år gäller det ju...


Ha en fin fortsättning på 2014!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar