måndag 17 november 2014

På min screen

Läste att man undersökt finnarnas Netflix-vanor och att det kommit fram vissa roliga resultat. Vi har ingen TV hemma än så länge, så de serier som finns på Netflix och via andra Internetkanaler är mitt TV-utbud för tillfället. Skönt att inte vara beroende av alla reklampauserna. Oberoende om jag lever i ett hushåll med TV eller inte har jag en ovana att fastna i diverse TV-serier. För tillfället har jag och T några gemensamma och så tittar jag sporadiskt på en del andra serier också. Vi har nyligen kommit fatt Homeland som vi under hösten tittat på tillsammans. Här är några andra favoriter och tips som jag rekommenderar:

Inspelningarna av säsong 3 har börjat!

Säsongerna börjar low men de sista avsnitten måste man se efter varandra.


28.11 är det säsongspremiär. Klassisk geografifrågesport med twist. 
Perfekt fredagsunderhållning efter en lång vecka.

Att ödsla tid på TV-serier är ju egentligen allt annat än nödvändigt men visst är det ibland skönt att bara sätta sig ner en ledig kväll och bara strunta i allt och försöka lösa ett mysterium före detektiven i serien gör det eller så bara för att få sig ett gott skratt. Vad ser du helst på?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar