lördag 9 augusti 2014

Något nytt

Idag var det skönt med en helt ledig dag. To-do-listan är fortfarande lång men de mesta är ganska roligt trots allt. T åkte till gymmet och mina ben var fortfarande helt slut efter gårdagens Bootylicious-timme så jag bestämde mig för att bara ta en sväng till Iso Omena för att kolla om jag skulle hitta något nytt att ha på mig i höst. Shopping hör inte till mina favoritsysslor men då man vet ungefär vad man vill ha och vilka butiker man vill satsa på går det lite enklare. Mina favoritbutiker Selected och Vila levererade. Trevlig service och ok priser. Dessutom hittade jag en söt topp från Espirit som jag sett redan på våren men nu var rejält nedsatt i priset. Parfymen köpte jag med presentkort som jag fått av mina elever på våren. Till sist gick jag ännu via matbutiken där jag köpte något att överraska T med... (Han lyckas säkert läsa bloggen före han kommer hem så jag ska inte avslöja något här. Hahha!).


Förresten, imorgon så är det söndag och jag brukar oftast vistas i Fila då. Imorgon kommer jag att sjunga med lovsångsteamet och jag skulle vara jätteglad om du skulle dyka upp! Du kommer att trivas, jag lovar! Kl. 17. Albertsgatan 31. Vi ses!


Nu ska jag fortsätta att njuta av min lediga kväll. Kram till er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar