lördag 11 augusti 2012

Slapplördag

Idag har jag åtminstone tills vidare lyckats hålla mig borta från skolan. Det blev en sväng till stället där typ alla elever hänger då de inte är i skolan istället. Iso Omena. Lyckades bara bonga ett par elever, så det var inte så farligt trots allt. Lyckades också bonga 4 av 6 saker på dagens shoppinglista.

Till min stora glädje var båda de första paren jeans jag testade för STORA, så det fick bli en storlek mindre.  Det trodde jag faktiskt inte att det skulle bli, men roligt är det ju när det för en gångs skull går åt det hållet... Tror tyvärr ändå att det är storlekarna som blir större och inte jag som blir mindre, men man kan ju alltid hoppas att det någon dag blir så. (T, jag lovar att köpa gymkort!)

Fick också äntligen fixat en ny plånbok eftersom dragkedjan på den gamla gått sönder för typ ett år sedan och jag försökt undvika slantar sedan dess.


Resten av dagen ska det bli lite städning här hemma. Storbyket hänger på tork, så nu har man rena kläder för   den första skolveckan. Ikväll blir det spjutfinal.

Men ännu bättre än alla finaler i världen är att T + semestersällskap äntligen är på väg hemåt från Kesälahti! Längtar! <3

Btw så är det vår 62-månadersdag idag, så grattis till oss ;).

1 kommentar:

  1. Härligt när man kan glädjas åt 62-månadersdag. El att man ens noterar det ;).önskar er en glädjande framtid

    SvaraRadera